Salpiksen Naiset voittivat N2-sarjan mestaruuden

6.5.2024

Salpiksen Naiset taistelivat tiensä N2 mestareiksi

Kiinteistöhuollon on syytä tarkistaa hallin kattorakenteet. Katsojien pitämä meteli oli koko viikonlopun sitä luokkaa, että meinasi katto räjähtää.  Vehniän Wartti voitti ensimmäisen finaalisarjan ottelun viikko sitten sunnuntaina Jyväskylässä. Lauantaina Salpis tasoitti ja molemmat joukkueet lähtivät sunnuntain ratkaisuotteluun taistelemaan. Ottelu olikin tasaista vääntöä joka erässä.

Ratkaisevassa, neljännessä erässä Wartti sai itselleen kaksi eräpalloa ja yleisö pidätteli hengitystään siihen malliin, että olisi ollut lisähappi tarpeen. Peli kuitenkin kääntyi Salpiksen eduksi ja erä ratkesi 28-26 sekä koko ottelu lopulta 3-1.

Kiitos yleisölle! Teitä oli paikalla 286!

Koko seura onnittelee lämpimästi naisten joukkuetta ja kaikkia isolla sydämellä työtä tehneitä taustajoukkoja!

Lopputulos ja ottelusarja Lentopalloliiton tulospalvelussa: https://tulospalvelu.lentopallo.fi/match/645098/lineups