Suuri Liikuntaseikkailu

Salpis on mukana Suuressa liikuntaseikkailussa. Tule kokeilemaan ja oppimaan lentopallon tekniikoita hauskalla tavalla Action Volley toimintarasteilla!

Suuressa Liikuntaseikkailussa pääset kokeilemaan montaa eri urheilulajia saman tapahtuman aikana. Rohkeasti mukaan - ehkä löydät uuden harrastuksen!

Suuri liikuntaseikkailu on ilmainen koko perheen lajikokeilutapahtuma, josta löytyy liikunnallista ja aktivoivaa puuhaa kaiken ikäisille, mukana myös Taikuri Luttinen.

Tapahtuman mahdollistaa Lahti Energia ja paikalliset urheiluseurat.

Mukana tapahtuman järjestämisessä ovat: Etelä-Suomen Sanomat, FC Kuusysi, FC Reipas, Kaleva, Lahden Ahkera, Lahden hiihtoseura, Lahden kaupunki, Lahden pyöräilijät, Lahden Taitoluistelijat, Lahden Uimaseura, Lahti Basketball Juniorit, Lahti Elite Cheer Team, Lahti Ringette, LASB, LCS Panthers, Pelicans SB, Päijät-Hämeen Liikunta ja Urheilu, Päijät-Hämeen taidemuseoyhdistys, Salpis ja Viipurin Reipas.

Lue lisää Lahti Energian sivuilta